Kim jesteśmy?

Rija powstała w ramach struktur RTV Euro AGD. Jest siecią reklamową z kategorii Digital Out of Home oraz liderem w kategorii in-store DOOH w Polsce. Nasza widownia - tysiące osób codziennie odwiedzających salony RTV Euro AGD - to idealny profil klienta dla reklamodawców z branży elektroniki użytkowej, motoryzacyjnej, teleinformatycznej, modowej i wielu innych…

Dlaczego RIJA?

  • ponad 23 000 cyfrowych ekranów
  • ogromny zasięg w całej Polsce (zarówno duże miasta i mniejsze miejscowości)
  • idealna widoczność nośników na terenie sklepu
  • zaawansowane możliwości techniczne (dynamiczny kontent, integracja z zewnętrznymi źródłami danych, SM, RSS)
  • brak pośredników - siecią reklamową zarządzamy my, czyli RTV Euro AGD

Ponad

23tys.
cyfrowych
ekranów

w prawie

270
sklepach

w blisko

170
miejscowościach

Jak to działa?

Nasze nośniki ulokowaliśmy blisko wejść i wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych, dzięki czemu są znakomicie widoczne z każdego miejsca w sklepie. Klient ma dostęp do wyświetlanego kontentu przez cały pobyt w salonie sprzedaży. Każda wizyta, trwająca średnio 12 minut, gwarantuje co najmniej 2 kontakty z przekazem reklamowym.

Dodatkowo, osoby przechodzące blisko wejścia do sklepu również mają szansę na zwrócenie uwagi na wyświetlany przekaz. Ma to szczególne znaczenie dla lokalizacji w centrach handlowych, a to właśnie w nich zlokalizowane jest prawie 87% naszych sklepów.

odnotowujemy ponad

62mln
wizyt
rocznie

przekłada się to
miesięcznie na

5,2mln
kontaktów
z naszymi
nośnikami

a w okresach przedświątecznych ponad 8,6 mln

Poznaj możliwości targetowania

Jak precyzyjnie dotrzeć do właściwej widowni?

Kluczem jest odpowiednie targetowanie zależne od miejsca, czasu i kontekstu

Geotargetowanie

- czyli dotarcie do odbiorcy w odpowiednim miejscu

Z nami przeprowadzisz kampanie ogólnopolskie, a także dowolnie targetowane w zależności od liczby sklepów (już na poziomie 1 sklepu), wielkości miejscowości, liczby mieszkańców miejscowości, regionu czy województwa.

Czas emisji

- czyli dotarcie do odbiorcy we właściwym czasie

Możesz zaplanować kampanię w wybrane dni tygodnia, czy pory dnia oraz w konkretnych datach.

Targetowanie
kontekstowe

- czyli dotarcie zależne od danego kontekstu

Start kampanii możesz uzależnić od czynników zewnętrznych takich, jak pogoda czy np. wynik meczu reprezentacji Polski w piłkę nożną. W przypadku kampanii interaktywnej czynnikiem zmiennym może być reakcja klienta.